Waar is de kookstudio van de TV zender 24Kitchen gevestigd?

Dit is de kook & keuken TV zender van Rudolf vanVeen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
4.9K

Het beste antwoord

In Houten is deze gevestigd

24Kitchen is uitgeroepen tot beste digitale televisiezender van het jaar. Het grote nieuws werd bekend gemaakt tijdens een onaangekondigde inval in de studio’s van 24Kitchen in Houten, waar op dat moment opnames voor Rudolph’s Bakery bezig waren

Toegevoegd na 59 seconden:
24 Kitchen B.V.
Adres Voorveste 5
Plaats 3992 DC Houten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is een zender van FOX, dus mogelijk op:

FOX International Channels Benelux
De Passage 144
1101 AX Amsterdam Zuidoost
The Netherlands

T. +31 (0)20 – 520 64 40
E. info.benelux@fox.com

In ieder geval niet op het Hilversumse Mediapark omdat ze van 'Studio 24' spreken, en die wordt voor grote uitzendingen/evenementen gebruikt.

Toegevoegd na 44 seconden:
Op Google Streetview vind ik weinig, maar die loopt ook al weer 3 jaar achter. Het Ziggo Dome staat er nog niet eens op.