Waarom vallen mijn burritos uit elkaar en blijven ze niet mooi dicht zoals op de foto als je op bijv google ''burrito'' intypt?

Zie titel,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
2.1K

Antwoorden (6)

met een cocktailprikker kun je ze mooi dichthouden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- voor je ze viult even verwarmen in de magnetron of in een koekenpan dan rollen ze beter op
- niet teveel vulling erin zodat je ze niet goed kan sluiten
- vouw ze anders op : vulling in de lengte en dan onderste flap naar binnen dan links er rechts eroverheen
- eventueel met zilverfolie eromheen en dan uit de hand eten en steeds folie stukje verwijderen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad niet te veel vulling erin doen. Ik heb ook de neiging om ze te vol te stoopen en dan rolt het niet meer netjes op, te weinig buitenkant tov de vulling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker boeiend.. In kauwt het kapot en in je buik is het al weg..
De burrito's op de foto zijn nepburito's. Reclamefoto's maken gebruik van namaakartikelen om een mooie foto te krijgen. of van veel gelatine zodat de balletjes mooi op de soep drijven ipv onzichtbaar op de bodem te liggen. Dus ja dan kun je echt wel zorgen dat ze mooi opgerold blijven.
anneliez
11 jaar geleden
Ik plak ze altijd dicht met met sour cream of guacamole, werkt prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://burritos.nl/ontbijt-burritos/

Hier zie je 2 filmpjes die het stap voor stap laten zien, waarvan de onderste heel duidelijk en ietwat vertraagd is.

De hoofdzaak is dat je de burrito 20 sec. opwarmt in de magnetron en hem snel verwerkt zolang hij nog warm is.
Dan is hij lekker soepel.

Toegevoegd na 16 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=l74baDRqKk8

Sorry, het filmpje bovenaan is dubbel verstuurd. Mijn pc
heeft soms een eigen willetje (^0^).
amc
11 jaar geleden
Een klein druppeltje water doet wonderen!