waar kan ik rozenwater kopen en hoeveel kost rozenwater?

Ik wil baklava maken. Daarvoor heb ik rozenwater nodig. Ik heb geen idee waar ik dat kan kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
17.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een Indonesische Toko .
Weet niet waar je woont , maar elke grote stad heeft er wel een paar.

Het beste antwoord

Bij de toko of Aziatische supermarkt verkopen ze kleine flesjes. Misschien heb je een Turkse winkel in de buurt?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik had laatst een flesje voor 2,49 eur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Rozenwater kun je gewoon bij de drogist kopen, het kost nog geen 3 euro voor een halve liter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is cosmetisch rozenwater.
Rozenwater voor voeding is wel iets anders hoor ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan ook als ingrediënt in voedsel gebruikt worden, dat staat zelfs op de fles...
En die van de turkse winkel kun je ook als gezichtslotion gebruiken.
Turkse winkels verkopen het in ieder geval, mogelijk ook bij Vietnamese winkels. Een flesje rozenwater (waar je maar weinig van nodig hebt) kost rond de twee euro, hier in Nijmegen althans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat: 2 euro.

http://www.byaranka.nl/2011/02/21/kruidvat-rozenwater/

Jacob Hooy rozenwater
Heel veel winkels.
http://www.google.nl/products/catalog?q=rozenwater+kopen&hl=nl&prmd=imvnsfd&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1245&bih=827&wrapid=tlif134036758447610&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=16237334681497160724&sa=X&ei=-GLkT96OB-jE0QW2wvz1CA&ved=0CFgQ8wIwAA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las in de link dat het rozenwater van de kruidvat niet geschikt was voor koken.
Ze moeten het zowieso wel in een marokkaans of Turks winkeltje verkopen. Het is niet heel duur. Voor een flesje met 400 ml is het ongeveer 2,50
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://moroccangarden.nl/

Biologische rozenwater voor 6,95