Bij welke winkel kan ik Postelijn krijgen? Of is het nog niet verkrijgbaar? Heel vroeger vaak gegeten en nu wilde ik het weer een keer eten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
6.1K

Het beste antwoord

Ook op de markt, bij de (biologische) groentekraam, kun je postelein krijgen. Ook biologische winkels verkopen het nu, in het voorjaar en straks nog in de zomer, want biologische winkels bieden vooral seizoensgebonden en 'ouderwetse' groenten als postelein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zag het vandaag nog bij de Dekamarkt.
bamibal
11 jaar geleden
Elke groenteman en supermarkt,
het is wel seizoens gebonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Lang niet élke groenteman en supermarkt. Er zijn genoeg winkels met een beperkt assortiment.
Postelein is een groente, dus ik zou het bij een groenteboer of een supermarkt, die goed gesorteerd is, proberen.