ik ga stokbrood roosteren met olijfolie hoelang moet dat in de oven??

Toegevoegd na 5 minuten:
en op hoeveel graden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
5K

Antwoorden (2)

Zou 180gr doen. Verwacht zo'n 15min. Maar hou het vooral goed in de gaten! Maak de stokbroodpartjes niet te vochtig met olijfolie anders wordt het niet knapperig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan hoeveel milliliter moet ik daarbij denken over de broodjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekkerder is wanneer je olijfolie na het roosteren van het brood erop doet.
Minuut of tien. Niet helemaal doordrenken btw!