Ik heb een kaas ui brood gekocht, maar er staat niet bij hoe je deze moet opwarmen, weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
37.8K

Het beste antwoord

ik kies de middenweg en ga voor 200 graden
begint t brood lekker te ruiken dan zal hij wel goed zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

1 minuut op de hoogste stand ( 250 graden) of 3-4 minuten op 150 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen, maak het brood een beetje vochtig en verwarm de oven voor op 180 graden. Dat is een redelijk "veilige" temperatuur waar het meeste voorgebakken brood op afgebakken wordt. Zogauw de oven heet is, schuif je het brood erin en na vijf minuten kijk je even hoe het ervoor staat. Op deze manier moet het lukken om je brood op te warmen zonder dat het aanbrandt. Smakelijk eten alvast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk niet eens meer op de verpakking maar doe alles wat brood betreft 8 à 9 minuten in een voorverwarmde over van 200°C.

Nog nooit mislukt.

Succes en eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een minuut in de magnatron en daarna weer even checken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet in de magnetron dan wordt het klef! Bah!
Je kan het wel een paar minuten in de voorverwarmde oven doen op 180 graden. Weetje wat ook lekker is?!? Een paar plakjes brie erop doen en dan in de oven gooien. Smelt en is zo lekker!