Waardoor kan ik de bananen vervangen voor in de kruimeltaart?

Ik heb een bakmix voor kruimeltaart. Bij "toe te voegen ingrediënten" staat o.a: 3 bananen. Deze zijn, samen met de slagroom, voor als vulling bedoelt. Waardoor kan ik de bananen vervangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Je kunt er vrijwel elke vruchtsoort voor gebruiken. Samen met de slagroom lijken ij vruchten die goed met slagroom samengaan ervoor aangewezen. Het zou dus lekker zijn met bosvruchten, mango, aardbeien/frambozen, kersen, aalbessen, mandarijnen, perzik, nectarine en ook een exotische vruchtenmix is erg lekker.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

je zou aardbeien, frambozen, kersen kunnen gebruiken. Zelfs mandarijntjes. Ik geloof dat Ah in het diepvriesvak de nodige bevroren vruchten heeft die veelal geschikt zijn voor taarten.
Je zou zelfs jam kunnen gebruiken of een puree van vruchten maken en steviger maken dmv gelatine
11 jaar geleden
Je kan ze ook vervangen door appels, of peren. Dat is ook lekker in een kruimeltaart.