Kun je ook kleurstof bij de C1000 kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site verkopen ze het ook Bronnen:
- http://www.deleukstetaartenshop.nl/kleurstoffen-rainbow-dust-kleurpoeders-c-1_241.html

Antwoorden (2)

Kleurstof zit niet standaard in het assortiment. Het kan zijn dat sommige winkels het toch verkopen maar zeker niet allemaal.
De makro en sligro hebben dit wel. Het nadeel is wel dat je er een klantenkaart voor nodig hebt om er te kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel een bestelbaar artikel in het bestelsysteem, toch zal niet iedere c1000 het hebben. Het hangt van het aantal 'meters' ze in het schap hebben zitten. Dit bepaalt welke artikelen ze mogen voeren. Als er veel vraag naar is kan de ondernemer uiteraard beslissen het toch in zijn assortiment op te nemen of een eenmalige bestelling te maken voor die klant. Dat kan dan een aantal dagen duren voor dit binnen is.
Het slimste is gewoon om een jamin binnen te lopen of even online te bestellen...