kan ik nadat ik zeepjes in een mal gemaakt heb deze ook weer gebruiken voor chocola?

he eerst zeepjes gemaakt in siliconenmal vor chocolade, kan ik deze weer gebruiken vo chocolade zonder dat er geur of smaak aan blijft zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Na al dezer goede adviezen wil ik je de mijne niet onthouden : goed schoonmaken en uiteindelijk met CITROEN ... sap.
Verse citroensap dat wel en daarna zou je zonder problemen met chocolade moeten kunnen werken.
Maar het verdient geen schoonheidsprijs, volgende keer zou ik als ik jou was andersom werken : eerst chocolade en daarna de zeepjes dat gaat vast stukken makkelijker en zeker sneller!
@chocolade : Succes ermee !

Toegevoegd na 1 dag:
Na al deze goeder = goede (natuurlijk) = foutje : sorry !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor! als je ze maar goed schoonmaakt met wat afwaszeep.

Daarna goed uitspoelen met HEET water en de zeepsmaak is weg :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een plastic bak waar jarenlang ministeck in heeft gezeten en die geur heb ik na tig keer wassen nog niet weg....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar die zeep heeft er ook niet jarenlang in gezeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik zou het risico niet nemen geloof ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je merkt er niks van :)
Idd, ik zou ook een andere vorm ervoor gebruiken maar als je het toch heel graag wilt dan zou ik de siliconenvorm uitkoken in water met een beetje azijn, en daarna nog een keer uitkoken in een bak met alleen kokend water.