brood bakken in de oven duurt lang ivm voorverwarmen iemand ervaring met een mini oven om brood in te bakken??Scheelt toch ook energiekosten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.2K

Antwoorden (2)

Ik bak in een magnetron comb, is eigenlijk ook een mini-oven. Afbakbroodjes, appeltaart, croissantjes: resultaat is prima.

Kwam ook een interessante site tegen met een halogeen-oven. Is helemaal zuinig, maar of er een brood in past? Je mag hem twee weken uitproberen.
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3942960/art/vibell/v110m-mini-halogeenoven-m.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brood, cake, worstenbroodjes, taart enz. kan gemakkelijk in een mini oven gebakken worden. Het enige wat belangrijk is met een mini oven is welke temperatuur de oven kan bereiken. Ik weck het brood en ook cake daarna om nog meer energiekosten te besparen: zodat ik deze niet in de diepvries hoeft te bewaren.