Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik zandkoekjes wil bakken en wil versieren, moet ik de versiersels dan na het bakken erop doen? Of kan het met de koekjes mee in de oven?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
19.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, versiersels met suiker erin moeten er pas na het bakken op. Je kunt het plakken met glazuur (poedersuiker met een drupje water) maar doe het inderdaad pas als het koekje is afgekoeld anders smelt het weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je er noten o wilt doen, moet je het voor het bakken doen, Glazuur na het bakken
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe er van die suikerachtige figuurtjes op. Balletjes en hartjes enzo! Moet dat erna? Dan moet er denk ik wel glazuur op, anders blijft het niet plakken na het bakken ;)
anneliez
12 jaar geleden
ik zou ze erna doen, met wat glazuur ja
anneliez
12 jaar geleden
maar koekjes zijn zo gebakken, probeer er gewoon n paar met versiersel te bakken
na het bakken want als je van die kleine cola balletjes er op doe tegelijkertijd met bakken smelt dat en da ziet er nie mooi uit dus ik zou het naa het bakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding