Waarom is de receptenzoeker er niet meer? Jammer! Weet iemand in welk nummer het wokrecept met varkensvlees en cashewnoten stond, of is er een link ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (3)

Probeer www.snelklaar.nl eens. Daar heb je een optie om de ingrediënten in te geven, en heeft veel leuke recepten!
Succes, en eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij doet receptenzoeker.nl het gewoon?
Misschien lag de website er even uit

Hieronder de link voor de recepten met varkensvlees en cashewnoten:

http://www.receptenzoeker.nl/zoek/resultaat.asp?start=0&search=varkensvlees+en+cashewnoten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller de receptenzoeker op de site van Delicious bedoelt, omdat de vraag ook via Delicious is gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o aha! Nu zie ik het ook..( ik wist niet dat dat ook kon )
een heerlijk recept is Thaise kip met cashewnoten van Keukentips.nl of altijd Smulweb he?
succes
gr. Cora