Ik wil voor een recept graag verse vijgen gebruiken, maar het is natuurlijk het seizoen niet. Waar zou ik die eventueel kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.3K

Het beste antwoord

Probeer de groentewinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De toko, de Turk, de reformwinkel.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: wat ga je maken, dat je niet 'gewoon' met gedroogde vijgen kan bereiden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een oosterse supermarkt of groenteboer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de ZwarteMarkt in Beverwijk is uitgebreid kiezen mogelijk....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verse vijgen zijn verkrijgbar bij de groente speciaal winkels en ook bij a.h.
Maar wel de grote a.h. winkel.
12 jaar geleden
In de supermarkt kun je voorverpakte vijgen kopen.
Ook kun je voorverpakte gedroogde vijgen kopen in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een Marokkaanse supermarkt of een Turkse en soms kan je ze nog wel eens op de markt vinden bij de kraam waar ze verschillende noten verkopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ze ook online bestellen voor als je dat wilt stuur ik de link voor je er bij. Ik zou persoonlijk wel eerst kijken bij de andere dingen die op genoemd zijn i.v.m verzendkosten.

per 100gr 0,90 cent
v.a. 500gr 0,79 cent