bestaat er een site waarbij je meerdere groenten en fruit kan invullen en dat deze op zoek gaat naar bijpassende gerechten??

Ik krijg vaak groente waar ik me geen raad mee weet. Ik zou graag willen weten of zo een site bestaat: invullen en dat er bijpassende gerechten worden gevonden. Liefst dat je meerdere producten kan invullen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Amadea
12 jaar geleden
Hopelijk weet je dan wel hoe die groente heet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik niet wist hoe die groente zou heten, zou ik tenslotte ook niet naar zo'n site vragen, toch?

Het beste antwoord

Dit vind ik een fijne site:

http://www.ingredienten.nl/appel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op Smulweb staat een hoekje: maak je koelkast leeg. Daar vul je in wat je aan ingrediënten in huis hebt en dan krijg je bijpassende recepten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Odin nogal eens relatief onbekende groenten en fruit in de wekelijkse tassen stopt kun je er op de website recepten bij zoeken, overigens ook voor bekende waar. Die zijn natuurlijk ook voor elders gekochte spullen bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil de ingredienten invullen, niet opzoeken. Invullen en dat er dan recepten verschijnen waar ik uit kan kiezen. Dit is niet waar ik naar vroeg, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uh te snel gereageerd!! Het is wel een goeie site hoor, en het is ook wat ik zo ongeveer zoek.. toch een plusje... die ik niet meer kan geven, snik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er ook bij moeten vermelden dat je op 'recepten' moet klikken. Dat het je met dat java-gedoe... Geeft verder niet, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bigmomma: Waarom kan je die niet geven? Omdat je geen plusjes meer mag geven vandaag of omdat je al een min gegeven hebt?
Als je een min gegeven hebt, kan je die tegenwoordig veranderen in een plus, door gewoon op plus te klikken, heel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had al een min gegeven en dan kan je hem niet meer veranderen helaas Stem kon niet worden toegevoegd. Misschien heb je al gestemd op dit antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, ik kan mijn plus gewoon in een min veranderen, en weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat schijnt kort na toekennen van een plus of min te lukken maar als je langer wacht dan werkt het niet meer. Althans, dat heb ik me laten vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ keesvi
dat klopt, daarom lukt het mij dus ook niet. Volgens mij heb je maar 3 tot 5 seconden bedenktijd met die plusjes... hij staat inmiddels ook bij me favorieten, jammer genoeg is het niet het soort site dat ik zoek, maar wél erg handig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn dat je toch wat aan de website van Odin hebt, al was het niet helemaal het juiste antwoord op je vraag. Daar gaat het toch om?