Hoe kun je het gerecht"Kapsalon"thuis maken?

Ik weet dat het niet gezond is,maar vindt het leuk om zo nu en dan iets uit te proberen.

12 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Het beste antwoord

Een kapsalon wordt meestal gemaakt met Donner.. Het lekkerst is dat natuurlijk van het spit, maa rik ga ervanuit dat je dat thuis niet hebt dus:

300 gram frites500 gram kipkebab of shoarma100 gram kaas100 gram slaknoflooksaussambalboter

Bak de frites in de frituur goudbruin. Doe de boter in een pan en bak het vlees hierin goudbruin. Bedek de bodem van een ovenschaal met de frites. Doe hieroverheen het vlees en doe daarover de kaas. Zet de schaal in de oven op 200 graden C. tot de kaas is gesmolten. Haal de schaal uit de oven en bestrooi met sla. Garneer royaal -zeer royaal- met knoflooksaus en naar smaak met sambal.

Toegevoegd na 25 seconden:
En de bron natuurlijk:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Bedankt!+
flyingcrow
12 jaar geleden
Goed en duidelijk uitgelegd,Kan ik wat mee,bedankt.

Andere antwoorden (1)

mijn vader maakt zelf kapsalons want hij werkt bij de pizzaria. onderkant ligt friet daarop komt shoarma/kip/donner en daar komt salade op met een paar schijfjes tomaat en komkommer. nog wat knoflook saus erop en klaar !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de kaas dan?
flyingcrow
12 jaar geleden
En de tijd dat hij in de oven moet?temperatuur?friet van te voren bakken?etc.