Waar kan ik testen vinden van frituursnacks?

Ik wil graag weten weten merken uit de supermarkt de lekkerste snack heeft in zijn soort. Dus een test voor kroketten, fricandellen, patat, kaassoufles, enz.

(Misschien kan men, in de reacties op deze vraag, een persoonlijke voorkeur kwijt.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben zelf erg gecharmeerd van het huismerkassortiment snacks van de Albert Heijn. Dus niet de euroshopper, maar het 'eigen' merk.

Het beste antwoord

Ik heb wat gegoogled voor je, deze site heeft enekel reviews zoals de snacks van de albertheijn huismerken van de Jumbo.
In deze link vindt je de categorie 'Reviews' http://veelkantie.nl/?cat=23

De review over de AH snacks begint:
" Vandaag testen wij een drietal snacks van Albert Heijn voor u. Het gaat daarbij om Frikandellen, Kalfsvleeskroketten en Kipnuggets.

We beginnen met de Frikandellen. Op de doos staat Snackbar Frikandellen. Het zou mooi zijn als ze inderdaad zo smaken, want iedereen weet wel dat de meeste Frikandellen die je kunt kopen bij de supermarkt anders smaken dan de Frikandellen die je normaalgesproken bij de Snackbar koopt. Of snackbar Frikandellen lekker der zijn dan supermarkt Frikandellen laat ik verder in het midden. Dat is een kwestie van smaak en daarover valt natuurlijk niet te twisten."
(Bron: http://veelkantie.nl/?p=6757)

daarnaast heb ik een frikandellentest gevonden van Kassa. Onderaan het artikel staat de score per merk, Mora won deze test:
http://kassa.vara.nl/tests/details/tpid/120/test/mora-wint-kassas-frikadellentest/

Ik zoek nog wel ff verder.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je lid bent van de consumentenbond hier een krketten test: (Ik ben niet lid, dus kan je enkel de link geven) http://www.consumentenbond.nl/morello-bestanden/gidsarchief/consumentengids/326412/200902p22_Test_kroketten.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. De laatst test gaat over de kroketten bij de snackbars zoals Febo of MacD's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow, ok. Wat mij wle opviel is dat vele mensen de AH snacks aanprijzen op het internet. Toevallig liggen deze bij mij ook in de vriezer, maar voor borrelhapjes verkies ik liever Mora.

Andere antwoorden (1)

ik heb geen idee waar je zo een test kan vinden.
maar het goedkope merk van ah daar de borrelmix van is heel erg lekker.
ook vind ik persoonlijk vaak juist de goedkopere merken meer smaak hebben.
maar denk dat dat persoonlijke voorkeur is
ik hou ook niet van kalfskroketten maar alleen rundvlees