Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede maar toch ook kleine friteuse?

Heb niet veel plaats om die te plaatsen of op te bergen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de blokker kan je die van princess kopen. Hij is klein, compact, simpel in en uit elkaar te halen. Ik heb ook niet veel ruimte en koop deze vaak als me oude is versleten. Hij bestaat uit 4 onderdelen, welke allemaal schoon te maken zijn, behalve het deel wat de temperatuur regelt. Maar dat moet ook lukken, met wat handigheid.

IK heb zelf ook niet veel plaats. Ik plaats het op het gasfornuis, met een hittebestendige plank (houten snijplank) eronder, en frituur zo mijn snacks. Op het aanrecht past het ook, maar ook hier zou ik iets eronder zetten, aangezien de frituurpan aardig heet wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
deze link is ook een handige oplossing

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42301&productId=66673
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Sluit mij hier helemaal bij aan.
prima dingen van Princess
Ik heb ooit, als dank voor het 'dogsitten' toen vrienden op vakantie gingen, een kleine friteuse gekregen (15 cm breed, 25 cm diep, en 20 cm hoog (geschat...)) Het mandje is 13/13, dus je kunt er echt alleen een éénpersoonsportie frites in bakken, of één kaassoufflé, of 6 bitterballen.

Hij is van Pro-Idee - volgens mij is dat een Duits verzendhuis van allerlei goedbedoelde huishoudelijke wonderbezems, ruggenkrabbers, kunstbloemen en meer zulks...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Everglades Mini friteuse.

Type: EV457
Art. nr. 127283


Specificaties
- Inhoud 1 liter
- Uitneembaar mandje
- Afneembaar deksel
- Regelbare thermostaat
- Filter in deksel
- Kleur: wit
- 900 Watt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Inventum GF431S is een erg goede en compacte friteuse voor 3 a 4 personen. Fijn is dat hij een koude zone heeft zodat de olie langer mee gaat. De frituurpan is met een prijs van kost veertig euro ook niet duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding