Waar kan je zwarte marsepein kopen? Is dat gangbaar in winkels zoals AH?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Het beste antwoord

Toevallig zag ik mijn vrouw gisteravond knutselen met zwarte marsepein voor een zwartepieten taart. Heb het net gevraagd aan haar en je kan het kopen bij de Xenos. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er vandaag geweest, het was fondant en geen marsepein. Maar wel heel veel kleuren. Dank aan uw vrouw!

Andere antwoorden (4)

Ja, meestal komt het rondt 10 december in de AH
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan, om gewoon kleurstof te kopen.
Dan kan je met wit alle kanten op. Anders met je straks 8 verschillende kopen, waar je maar een klein stukje van gebruikt en de rest weer moet weggooien omdat het uitgedroogd/over de tht is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu tegenwoordig iedereen cupcakes maakt kan je eigenlijk overal zwart marsepein kopen. Ook bij de jamin en makro en zelfs bij de pipoos. Bij de AH heb ik het nog nooit gezien. Misschien als onderdeel van een traktatie maar niet los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet zo lang vrijdag vrijdag mischien

Toegevoegd na 27 seconden:
een keer vrijdag