Water en daar suiker bij doen

Toegevoegd na 40 seconden:
Als je het water verwarmt, lost de suiker makkelijker op, dus dat is misschien handig. Ligt er natuurlijk aan hoe zoet je het suikerwater wilt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 kg Suiker
1 ltr water
1 citroen

Hulpmiddelen
Pan

Bereidingswijze
Water in pan doen, suiker toe voegen suiker laten oplossen,citroen uitknijpen gelijk van het vuur halen en laten afkoelen,bewaar dit suiker water in een schone 1,5 ltr fles dit water is ongeveer 3 maanden houdbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suikerwater maken; Breng 1 liter water aan de kook en voeg er al roerend 1 kg suiker aan toe. Nadat het water wederom heeft gekookt laat u het langzaam afkoelen. In deze periode van tijd tot tijd even roeren.

Toegevoegd na 49 seconden:
http://www.cocktail-art.com/frame-ned/tips/tekstvlak.html