Hoe lang kun je eigengemaakte Vindaloopasta bewaren?

Het bevat

2 tenen knoflook
Stuk verse gemberwortel
4 gedroogde rode spaanse pepers
2 verse rode spaanse pepers
1 el kurkuma
1/2 tl zout
3 el arachide olie
2 el tomatenpuree
bosje verse koriander
1 tl zwarte peperkorrels
4 kruidnagels
2tl korianderzaad
2tl venkelzaad
1tl fenegriekzaad

Het is een recept uit "De Kookrevolutie" van Jamie Oliver. Omdat er ook verse ingredienten inzitten twijfel ik of je dit in een grotere hoeveelheid in voren kan maken(?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Als algemene veiligheidsregel geldt:
maximum 2 dagen bewaren in de koelkast.
Invriezen is ook een mogelijkheid. Daarvoor is de veiligheidsregel: maximum 1 maand in de diepvriezer bewaren. Plak een etiket met de invriesdatum op de doos.