ik zoek een site, je kon daar een aantal producten invullen die je in de koelkast hebt liggen, en hun maken er en recept van, welke site is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K

Antwoorden (3)

www.snelklaar heeft deze functie. Leuke site!

Toegevoegd na 28 seconden:
www.snelklaar.nl...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit geweten! Dank u! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik kijk net even op deze site, kan ik die functie niet meer vinden!
Zal ik mijn antwoord verwijderen, dan krijg je mogelijk nieuwe reacties!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Brel. Laat staan. Je moet kijken bij "snel zoeken" daar kan je ingredienten invullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfjoew! Je hebt gelijk, maar hij was uitgebreider!
Eet smakelijk! :)
Je kan hiervoor naar de site webchef gaan. Heb hem net even uitgeprobeerd en het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smulweb heeft ook zo'n optie (zie bron)