kan mijn gebakken fritatta vanuit de oven gelijk in de koelkast?

Of moet ie eerst afkoelen? Ik wil namelijk naar mijn bed en hij is straks klaar. Buiten de koelkast laten vannacht is vast geen optie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.2K

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik lekker naar bed gaan en hem morgen in de koelkast zetten.Kan niks mee gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor dat kan, maar dan moet je er wwl rekening mee houden dat je de rest van de producten in de koelkast waarschijnlijk weg kunt gooien, omdat die te warm zijn geworden. Waarom zet je vannacht niet even een wekker en zet je je baksel dan in de koelkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat de frittata gewoon afkoelen.
lekker opeten morgen, no problem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat maar eerst afkoelen, het kan in een nacht niet bederven. Als je 'em morgen toch niet gaat eten kan ie alsnog in de koelkast..
Als je iets warms in de koelkast zet moet de koelkast heel hard 'werken' om koel te blijven. Zonde van de energie.