zijn pannekoeken gemaakt met fristi inplaats melk de moeite om een keer te proberen?

ik wil het een keer proberen met vrienden, maar als iemand het al heeft geprobeerd en het smaakt nergens aan gaan we dat ook niet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4.8K

Antwoorden (4)

Ik heb ooit eens geprobeerd en vond het niet echt heel lekker. Het wordt erg zoet. Maar het blijft een kwestie van smaak, het is op zich wel te eten. Wie weet vind jij het wel heel lekker. De bereiding is in ieder geval (buiten de fristi om) hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pas op voor de suikers die zich in de fristi begeven deze kunnen bij bakken snel omslaan in verbrand caramel. ik zou bijvoorbeeld eerder fruit vermengen krijg je het zelfde aspect als fristi is het alleen natuurlijker en een grotere kans van slagen. het is bijvoorbeeld nu bramen seizoen en frambozen zijn nu in de laatste pluk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Was het niet ruim twee maanden geleden bramentijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja toen was het begin van de pluk, maar de bramen die nu te krijgen zijn. zijn goed te eten hebben de juiste suiker hoeveelheid en bovenal ze zijn goedkoper en minder waterig dit komt door de goede nazomer. maar test het uit wat je zelf lekkerder vind ik zou zelf niet zo snel gaan voor fristi inplaats van melk dit voornamelijk doordat het glucose is inplaats van fructose.
Het is altijd de moeite waard om dit soort dingen uit te proberen. Er is niets leukers om te experimenteren in de keuken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit nog nooit geprobeerd! Echter is de warme fristi met slagroom wel een aanrader