Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang moet een pizza in een Convectie oven? er staat op de doos 200 graden in 12 minuten dat heb ik gedaan maar dat kan haast niet,

Hij doet er nu 1 uur over is dat wel goed? Het is een Magnetron/Gril/Oven het is een

ev270 everglades kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 45 seconden:
Excuus voor de titel was niet de bedoeling zo lang te zijn, nogmaals sorry er voor.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb hem voorverwarmd op 200 graden maar dat duurde niet zo lang toen heb ik hem op 12 minuten gedaan maar hij doet 1 uur. Ik snap het niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem voorverwarmd hebt dan haal je hem er toch gewoon na 12 minuten uit? je hoeft toch niet te wachten totdat de oven zichzelf na een uur uitschakelt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet eerst de oven zonder pizza op 200 graden laten komen, daarna zet je de pizza er voor 12 minuten in.
Deur van de oven niet te lang openen als je de pizza er in zet.
Eet smakelijk!

Toegevoegd na 3 minuten:
Meestal heeft een combi-oven wat weinig vermogen om 200 graden te bereiken, vandaar dat het nogal lang duurt.
Mijn eigen combi-oven doet er ook bijna 3 kwartier over, de hoogste temperatuur die je erop kunt instellen is 190 graden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik volg zelf ook nooit de gebruiksaanwijzing. Wat bij mij het beste werkt is de pizza ontdooien (evt mbv magnetron) en dan in het midden van de oven (op rek) slechts 8 minuten op 180 graden verwarmen. Als ik de pizza 12 minuten in de oven doe, is die zwart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding