kan je verse slagroom in de guacamole doen in plaats van yoghurt? is dat lekker?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het zou wel kunnen hoor, ieder zijn eigen smaak. Persoonlijk zou ik het achterwege laten. Om de guacamole evt te verdunnen gebruik ik limoensap. Limoensap vind je in veel recepten terug.

In guacamole hoeft helemaal geen zuivel. Rijpe avocado, klein gesneden stukjes tomaat en de juiste kruiden: jummie!

avocado, tomaat en een teentje knoflook, beetje zout en peper verder niks wat mij betreft, die zuivel hoort er helemaal niet in maar je kunt het altijd proberen natuurlijk wat wij wel doen, is bij de tortilla's EN guacamole EN zure room (of kwark) als saus serveren en dan eet je het wel samen natuurlijk en dat is lekker Maar ik zou het er niet door heen roeren

Recept: 2 avocado's, geschild, ontpit en in stukjes 180 gr yoghurt of zure room 180 gr kant-en-klare salsasaus 1 eetlepel knoflook, zeer fijngesneden 1/2 theelepel komijnpoeder 1/2 theelepel zout 1 snufje zwarte peper Je kan in plaats van yoghurt of zure room, wel verse slagroom gebruiken, maar dan mis je natuurlijk het zurige van de yoghurt of de zure room. Misschien kan je dat dan weer compenseren met wat citroensap. En daarom dit recept: 2 avocado's het sap van 1/2 citroen 2 eetlepels ui, fijngesneden 1/2 theelepel zout 2 eetlepels extra virgin olijfolie

Bronnen:
http://allrecipes.nl/recept/504/goede-guac...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100