Hoe kan je warm eten krijgen zonder stopcontact en vuur? (zie uitleg)

Ik ga zondag een fietstocht maken waarmee ik kom 15u begin.
De tocht eindigt om 21u.

Maar ik zou wel graag een hapje warm willen eten onderweg.

De tocht gaat midden door de polders...
Hoe kan ik toch warm eten krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een thermosfles meenemen? Soep o.i.d. Iets minder vloeibaars kun je er ook wel in proppen, maar dat krijg je er vast niet meer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol stop er wat aardappels in ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet kunnen, in kleine stukjes ;-) Pizza laten bezorgen kan misschien ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke vraag @Fietser !
paulus811
12 jaar geleden
Ik begrijp er niks van, ook in de polder is vast wel een restaurant. Of je rijdt 6 uur lang rondjes in dezelfde polder, want anders kan ik het niet verklaren.

Het beste antwoord

Zelfopwarmende maaltijden zijn her en der verkrijgbaar. Zoek maar eens via google.
Hier al vast een link : http://www.fishing4u.nl/index.php?item=outdoor-maaltijden&action=page&group_id=45&lang=NL

Fijne dag toegewenst !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ik heb ze zien liggen bij een tankstation. Ze zijn getest door de consumentenbond en die waren niet heel enthousiast, want de maaltijden worden niet warm maar slechts lauw. Toch vind ik het mooie techniek en een goed antwoord, dus een warme +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik puur kijk naar de vraag die ik gesteld heb vind ik dat jij het beste antwoord heb gegeven!
Het was moeilijk kiezen, maar als ik kijk dat je nog maar net nieuw bent op goeievraag.nl, krijg jij de 10 punten! Goed antwoord vind ik dat voor een beginner!

Andere antwoorden (7)

Je kunt ergens aanbellen en vragen of ze wat voor je kunnen opwarmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een grote koelbox hebt kun je hem als hooikist gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noodels, en heet water in een thermoskan. (al zijn noodles niet echt een maaltijd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heet water in een thermoskan blijft maar een dagje warm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet goed gekeken, de fietstocht duurt minder dan een dagje -.-'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel leuk dat je mee denkt. ;)
Je zou een thermoskan hete soep mee kunnen nemen, met balletjes natuurlijk. Die blijft makkelijk vijf uur warm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een salade maken met bv tonijn er in en los in een thermoskan al gekookte pasta met heet water erin. Doordat het niet kookt blijft je pasta zoals je hem gemaakt hebt en toch warm. Gooi het allemaal bij elkaar en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker kan dat, maar je moet er wel de goede spullen voor hebben. Want hoewel het nooit echt een groot commercieel succes is geworden, heeft het zelfopwarmend blik wel degelijk de markt gehaald, juist met dit soort uitstapjes voor het oog. Het aanbod is beperkt, maar voldoende voor zo'n klein tochtje.

Echter, als de hele tocht maar zes uurtjes duurt, kun je best eten heel goed (thermo-)verpakt meenemen en na een paar uurtjes nog redelijk warm eten. Soep in een thermoskan blijft zelfs urenlang heet. Lekker met een broodje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een restaurant of snackbar misschien? Die zijn er zelfs in de polders hoor en in Nederland kun je niet 6 uur fietsen zonder horeca tegen te komen.
paulus811