weet iemand of er nog borsthoning/jodevet word verkocht?

Ik vraag me af waar het word verkocht of dat het uberhaupt nog word verkocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2K

Het beste antwoord

Online is geen probleem.

http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Product-1293001/Jodenvet-massee-borsthoning.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zoals Giweda al schreef is het totaal geen probleem om het online te kopen. Tik alleen maar "ouderwets snoepgoed" in op Google en je kunt gewoon kiezen bij wie je het wilt kopen.
Verder schijnt er in Alphen a/d Rijn en winkel te zitten met veel ouderwets snoepgoed:

De Moriaan, Aarhof 48, 2406 BT, Alphen aan den Rijn

Maar ook in andere steden bestaan nog wel winkels die ouderwets snoepgoed verkopen. Zelfs de Aldi heeft soms acties met echt ouderwets snoepgoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier op de markt staat nog regelmatig iemand die dat verkoopt met menthol en anijssmaak. Erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag het laatst ook nog bij de Jamin staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel 'ouderwetse' drogisterijen verkopen het (die allerlei nostalgische dingen verkopen en ook spullen los verkopen ipv alleen voorverpakt), natuurwinkels soms ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jodevet is een snoepgoed dat nog verkocht wordt bij authentieke snoepwinkels en ook dikwijls bij drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Borsthoning is in twee smaken te koop op zaterdagen, op de Albertkuipmarkt te Amsterdam. maar de naam jodenvet kende ik nog niet en het roept hele akelige asociaties bij me op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die associaties zijn nieuwer dan de naam: jodenvet heet zo omdat het vroeger vooral door joden werd verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah zit het zo? thanks!