Kun je asperges uit een glazen pot ook opwarmen?

of kun je ze alleen koud gebruiken, kun je ze dan in het vocht wat erbij zit opwarmen. Er staat daarover niets op de pot

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
22.3K

Antwoorden (2)

ja je kunt ze in dat vocht opwarmen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat gaat prima. In het vocht uit de pot, in schoon water, of desnoods in bouillon ; zelfs in de magnetron wil dat uitstekend.

Het smaakt niet helemaal zoals verse asperges, natuurlijk, maar op zich is het ook een prima groente.