wat is een lekker vet/kcal arm recept die je als tussendoortje mee naar school kan nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (8)

mueslireep, rijstwafel, cracker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruit! Er zijn veel verschillende soorten en dus zal er vast wat tussen zitten wat je lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lekkere ontbijtkoek. Je hebt ze ook per stuk verpakt ('Snelle Jelle', ontbijtkoekreep van de Albert Heijn, of 'Cosico' van de Aldi).

Toegevoegd na 58 seconden:
Ze zijn niet echt caloriearm maar wel vetarm, en calorieën zijn je vriend, je hebt ze nodig voor de energie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar de supermarkt en bekijk de kCal op diverse producten en kies de lekkerste en minst kCal bevattende...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ervan houdt is een stukje komkommer erg lekker hangt van je persoonlijke smaak af.
Ook een doosje met snoeptomaatjes is aan te bevelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Popcorn zelf gemaakt en gezoet met een theelepeltje vloeibare appelstroop.
12 jaar geleden
Lekker en gezond is een evergreen van Liga
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een extra volkoren boterham mee, belegd met 30+ kaas of magere vleeswaren (50 gr) en een lekker stuk fruit. alle reclames over "gezonde"repen en koeken ten spijt. vaak bevatten ze verborgen vetten die in je lijf worden omgezet in verkeerde koolhydraten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Wat ik altijd meenam naar school waren inderdaad ook snoeptomaatjes, rijstwafels en crackers, maar ook opkikker bouillon (gewoon het zakje meenemen en warm kraanwater toevoegen) en worteltjes. Ik vind zelf de bouillon een aanrader, want je raakt meer 'verzadigd' van warme 'voeding'. Succes!