Hoe lang moet je de beenham van 250 gram in de oven doen?

Ik wil ook graag dezelfde oven gebruiken om ovenfrites te maken alleen die moeten op 220 graden en de beenham op 180 graden. Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.8K

Het beste antwoord

Voor elke 100 gr. beenham moet je ca. 10 min. aanhouden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt eerst de beenham braden tot net niet helemaal gaar en verpakken in alufolie. De oven hoger zetten en de papat erin schuiven. In de laatste minuten de beenham in de folie er nog even bijleggen en zo weer warm maken.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik deed gewoon 220 minuten voorverwarmen en dan 160 graden in 35 minuten en 25 minuten op 90 graden. Bedankt nog