Wat is de beste saus voor op een broodje gezond?

We gaan zo dus een broodje gezond maken. Alle ingredienten zijn al gekozen, maar de saus maakt het natuurlijk wel compleet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er is geen "beste". Als het toch niet gezond hoeft te zijn, zoals je zelf zegt, dan zou ik gewoon een flinke klodder mayonaise doen! Maar ja ik ben gek op mayonaise........ Kwestie van smaak, dus.

Het klinkt misschien appart, maar ik vindt een beetje ketchup erop altijd erg lekker!

Curry, zitten weinig calorien in

yoghurtsaus dat is lekker fris.

Honingmosterd saus. Zorgt voor een frisse smaak. Maar wat heb je precies op je broodje gezond?

Ik zou denken aan een yoghurtsausje die je maakt door ongezoete yoghurt op smaak te brengen met look,peper en zout. Smakelijk !

Ligt vooral aan je smaak, als je van pittig houd dan kun je er sambal op doen. Hou je van een beetje zoet/zuur dan kun je er cocktailsaus op doe. Het lekkerst vind ik zelfs appelmoes.. Maar dat is ieder voor zich

Mijn broer doet altijd knoflooksaus op een broodje gezond,is echt heerlijk zegt hij. Maar smaken verschillen hè! Maar wie weet vinden jullie het ook lekker.^^

Knoflooksaus is idd heerlijk voor op een broodje gezond.

Mayonaise is het gezondste ;)

iedere rode saus is het beste

water of maw geen saus, alle saus is per definitie ongezond..

Ik vind pindasaus altijd lekker, maarja, niet erg gezond. Wel errúg lekker.

een beetje ravigottesaus is erg lekker fris. maar gewoon slasaus is ook erg lekker

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100