Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je kaas-fondue invriezen?

En daarna weer opeten natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
17.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

goeie vraag;) en een moeilijk te vinden antwoord. Ik heb hier iets gevonden waarin staat dat Vlees, wild, gevogelte, verse vis, groente, fruit, zuivelproducten, brood en bakwaren ingevroren kunnen worden. Dus dan zou kaasfondue (bestandsdeel zuivelproduct) ook ingevroren moeten kunnen worden. ik weet niet of ik de gok zou nemen. ik zou het denk ik wel een paar dagen in de koelkast durven bewaren. Nou ja... In de bron tips voor het invriezen van eten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ben zelf geen liefhebber van kaasfondue, maar mijn schoonmoeder vriest restanten ven de kaasfondue altijd in en gebruikt deze restjes als toevoeging van verschillende groentensausen. Wanneer zij andijvie of prei kookt dan maakt zij van honig groentensaus een saus en voegt daar altijd kaas aan toe. Wanneer zij kaasfondue in de diepvries heeft gebruikt ze die. Tot groot genoegen van de eters die zij heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaas ( mits het bij consumptie gesmolten kaas is )dus kaasfondue is prima in te vriezen. Houd rekening met een houdbaarheid van ongeveer 3 maanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, da's leuk. Ik eet vanavond kaasfondue die uit de vriezer komt.
Ik heb het dus wel over dat voorverpakte spul. Als je nog wat over hebt, dan zet je de pan in de koelkast, en de volgen de dag schraap je het eruit en doe je het op een stuk stokbrood onder de grill. Heel lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding