Wie weet wat voor pannen in het programma van Herman den blijker worden gebruikt?

In het programma restaurant school van Herman den blijker gebruiken ze witte koekepannen. Ik kan ze niet op internet vinden. Wie weet wat dat voor pannen zijn en waar je ze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koekepannen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wijsneus, ik had al verteld dat het koekenpannen waren hè!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas.

Antwoorden (6)

Bij de Blokker zijn ook de pannen van zijn eigen merk te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik wel, het gaat om deze witte pannen! Die zijn niet bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, dan weet ik het ook niet. Ik ken niet het volledige assortiment uit mijn hoofd. Misschien anders eens in een grotere winkel kijken die is gespecialiseerd in potten en pannen? 't Kan natuurlijk ook best een of ander ander merk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was toch de vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is toch geen antwoord op de vraag. Maar oke, hartelijk bedankt hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker was het wel een antwoord op je vraag. Ik kon uit jouw vraag niet opmaken dat jij van het bestaan van het eigen merk van Herman de Blijker afwist, en of jij wist dat die bij de Blokker te koop waren.
Dan lijkt het mij dus een heel normaal antwoord, als ik zeg dat hij daar misschien wel te koop is.
Ik pretendeer niet overal het juiste antwoord op te weten, ik probeer wel mee te denken. En jouw reactie vond ik gewoon niet zo vriendelijk.
Volgens mij waren het keramische pannen, zoiets als op onderstaande link.

http://www.eco-pan.nl/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga kijken, dank je.
In commerciële TV-programma's worden voedingsproducten en keukengerei gebruikt die verkocht moeten worden. De pannen en de messen van Herman den Blijker zijn dan ook te koop bij Blokker. Ik heb die spullen eens bekeken en vind ze van middelmatige kwaliteit maar misschien voldoen ze prima aan jouw wensen. Onlangs stond er een stuk van Ramon Beuk in de krant waarin hij verklaarde spijt te hebben van de periode waarin hij naar de pijpen van de sponsors danste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn waarschijnlijk de Bialetti koekenpannen.
Toevallig zijn ze vandaag in de aanbieding op internet:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pannen van zijn eigen collectie :herman de blijker,
Verkrijgbaar bij de blokker en er zijn ook messen, pepermolens etc. verkrijgbaar uit zijn collectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die witte pannen zien er idd erg mooi uit! Alleen na een paar keer bakken verkleuren ze geel/bruin.. dus hou het maar op zwart! ;-)