Wie weet wat voor pannen in het programma van Herman den blijker worden gebruikt?

In het programma restaurant school van Herman den blijker gebruiken ze witte koekepannen. Ik kan ze niet op internet vinden. Wie weet wat dat voor pannen zijn en waar je ze kan kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de Blokker zijn ook de pannen van zijn eigen merk te koop.

Volgens mij waren het keramische pannen, zoiets als op onderstaande link. http://www.eco-pan.nl/

In commerciële TV-programma's worden voedingsproducten en keukengerei gebruikt die verkocht moeten worden. De pannen en de messen van Herman den Blijker zijn dan ook te koop bij Blokker. Ik heb die spullen eens bekeken en vind ze van middelmatige kwaliteit maar misschien voldoen ze prima aan jouw wensen. Onlangs stond er een stuk van Ramon Beuk in de krant waarin hij verklaarde spijt te hebben van de periode waarin hij naar de pijpen van de sponsors danste.

Dat zijn waarschijnlijk de Bialetti koekenpannen. Toevallig zijn ze vandaag in de aanbieding op internet:

Bronnen:
www.ibood.com

pannen van zijn eigen collectie :herman de blijker, Verkrijgbaar bij de blokker en er zijn ook messen, pepermolens etc. verkrijgbaar uit zijn collectie.

Die witte pannen zien er idd erg mooi uit! Alleen na een paar keer bakken verkleuren ze geel/bruin.. dus hou het maar op zwart! ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100