Ingrediënten

100 gram Zachte boter
70 gram Basterdsuiker
1 stuks Ei
115 gram Zelfrijzend bakmeel
1 theelepel Bakpoeder
1 mespunt Zout
100 gram Witte/donkere chocolade

Materialen

Bakplaat; Bakpapier;

Bereiden

* Verwarm de oven voor op 175 ºC;
* Roer de boter los met vork of garde;
* Voeg de suiker toe en klop tot een romig en zacht mengsel;
* Klop het ei los en voeg het al roerende geleidelijk aan het mengsel toe;
* Meng het (bak)meel met het bakpoeder en het zout en meng dit door het botermengsel;
* Hak de chocolade grof en schep het door het deeg;
*Schep met een eetlepel bergjes deeg op de met bakpapier beklede bakplaat en druk het deeg ietsje plat;
* Bak de koekjes in ongeveer 15 minuten tot ze net stevig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het ook mini-koekiemonster muffins mogen zijn, dan kan ik je verwijzen naar deze duidelijke site:
http://www.bakkenvooreenfeestje.nl/traktaties-maken/koekiemonster/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogen het ook cupcakes zijn?

Recept voor Cookie Monster Cupcakes.

Het enige echte Cookie Monster Cupcake recept!

http://www.cupcakesenmuffins.nl/cupcakefun/koekiemonster-cupcake/