Wie weet er een lekker recept met deze gemarineerde wokmosselen Indian Mysterie(zie uitleg) ?

Ik heb bij AH "Gemarineerde wokmosselen, Indian Mysterie" gekocht (gekookte mosselen in kerrie marinade). Lijkt me erg lekker, maar... wat past daar het beste bij?Wie heeft een lekker recept of lekkere combinaties?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

150 g pandanrijst Wokolie 200 g Prins & Dingemanse Gemarineerde wokmosselen in Indian Mystery Marinade 300 g roerbakgroenten 100 g dikke kokosmelk 6 takjes koriander Bereiden Kook de rijst gaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Laat een wok heet worden, giet er een scheutje wokolie in en roerbak de wokmosselen met de groenten 4 minuten. Voeg de kokosmelk toe en verwarm de "curry" nog 1 minuut. Hak ondertussen de koriander fijn. Schep de koriander door de "curry". Verdeel de rijst en de curry over 2 borden. Lekker met warm Indiaas naanbrood, dat vind je bij de oosterse producten in de supermarkt. Op deze site staan nog meer recepten voor wokmosselen: http://www.prinsendingemanse.com/index.php?pid=75

Goed glas witte wijn en stockbrood lijkt mij

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100