kan ik lekkerbekjes en kibbeling van de supermarkt in vriezen? en zo ja moet het dan voor dat je t frituurt ook ondooit worden?

word het geen drappige zooi omdat het krokanten buitenlaagje water op neemt en kan het wel dan rechstreeks in de frituur omdat water en vet combinatie niet goed is...

Toegevoegd na 6 uur:
ik weet niet of iglo kibbeling en lekkerbekjes heeft, weet wel dat ze vissticks hebben en viscuisines, weet iemand anders dat? het gaat mij hoofdzakelijk om de lekkerbek en kibbeling....of iets anders dat snel klaar is met vis, dus niet dat ik eerst een hele makreel moet schoonmaken, weet iemand of er ook makreel in blik is? zoals zalm in blik die je niet hoeft schoon te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
10.8K

Het beste antwoord

Dezen schijn je te kunnen invriezen voor zo'n 3 maanden. Ik denk dat de kwaliteit wel achteruit zal gaan als je deze weer frituurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk dat je dezen gewoon bevroren in de frituurpan kan gooien, aangezien frikandellen e.d. ook bevroren kan frituren. Ik denk dat het juist een smeerboel wordt als je ze eerst ontdooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de meeste supermarkten verkopen ze kant en klaar om te frituren zo uit de diepvries, van IGLO onder andere

Toegevoegd na 13 uur:
diepvries lekkerbekjes en kibbeling zijn zeker bij de Aldi te krijgen, ik weet bijna zeker dat ze er ook van Iglo zijn, maar het kan ook een ander merk zijn, ik heb ze bij de Plus gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Algemeen !!! iets wat gefrituurd dient te worden ontdooi je
nooit (!!!!) op voorhand ....
Bakken in een pan, is een ander verhaal natuurlijk. Soms ontdooi je best , soms ook niet.