Ik heb karbonades gekocht in de supermarkt en er zat een zakje kruiden bij, welke kruiden zijn dit?

De kruiden heb ik inmiddels al gebruikt maar er stond niet op wat er in zat.

Gekocht bij de Supercoop.

Weet iemand welke kruiden het zijn of welke kruiden het zouden kunnen zijn in combinatie met een karbonade?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk een combi van zout, paprikapoeder, paneermeel, antiklontermiddel en peper.
Niet echt lekker. Gewoon weggooien en naar eigen inzicht kruiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon karbonadekruiden waren die bij het vlees zaten.