Mijn Surinaamse Ketjap is tot januari 2012 goed, ik trof net een klonterige ketjap aan, is het niet meer goed?

Ik bewaar het in de koelkast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet t ook niet in de koelkast bewaren -_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op de fles zelf..ketjap hoort gewoon in de normale kast :P

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gewoon door de kou wat geklonterd, sommige dingen moeten niet in de koelkast bewaard worden. Zal geen kwaad kunnen, maar ook niet makkelijk te verwerken zijn
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ketjap bevat erg veel zout en is daarom heel lang houdbaar. De uiterste verkoopdatum is niet de uiterste gebruiksdatum, hij is langer te gebruiken. Dat klontertje kan geen kwaad.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook zoete ketjap.
adriana
12 jaar geleden
Zelfs zoete ketjap bevat veel zout.
Ik denk het niet ik bewaar het niet in de koelkast dan wordt het bij mij klonterig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij moet je het niet in de koelkast bewaren, maar in een donker kastje, doe ik zelf altijd en heb dus ook nooit klonters.
Het zal wel geen kwaad kunnen, maar misschien toch voor de zekerheid voortaan in keukenkastje bewaren