Welk bijgerecht past bij Hongaarse Goulashsoep?

Ik heb een hele lekkere gulyas soep gemaakt, maar het is net niet genoeg om een hele avond op te teren. Nu wil ik er een bijgerecht naast zetten. Wat is simpel en lekker en past er goed bij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
18.3K

Het beste antwoord

Lekker stokbrood en een komkommersalade voor de frisheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geef er wat brood bij. Verder kan je nog voor een nagerechtje zorgen dat niet al te zwaar op de maag valt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker als de soep wat dikker is kun je goulash prima combineren met aardappelen, brood en rijst. Ik zou ook rustig, al is dat misschien minder traditioneel, met witte of bruine bonen combineren. Brood gaat natuurlijk altijd wel samen met soep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er altijd een maaltijd salade bij doen als voorgerecht
een stukje stokbrood welke is gegratineerd doet het ook altijd goed aardappel in de soep (vastkokende) het ligt er ook aan wat je voor ingredienten heb gebruikt in de soep maar bij een redelijk zware soep moet je het wel eenvoudig houden een schaaltje mac en cheese is ook lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gepofte aardappel, rijst (evt rijst kruiden) met doperwten,