kun je huzarensalade/eiersalade invriezen?

Toegevoegd na 2 minuten:
zelfgemaakte

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
25.4K

Het beste antwoord

nee geen van beiden de mayonaise die er inzit laat zijn ingredienten los zodra je het gaat ontdooien maar ook de ingredienten die in de salade zitten ijn gaar en vallen dus uit elkaar

Toegevoegd na 10 minuten:
je kan deze salades ligt eraan hoeveel zuur je gebruikt een dag of 3/4 bewaren in een goed koude koeler ge bruik je er wat suiker in of het zoet/zuur van de augurk verhoog je de houdbaarheid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee want als je het laat ontdooien wordt het allemaal pap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar was ik al bang voor jah....nouja, dan maar een hele dag in de keuken....ik wou dit alvast een weekje eerder maken...maar die vlieger gaat dus niet op.... bededankt+10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan,ik wist het ook niet,maar heb het even aan mijn man gevraagd want hij weet hier vanwege zijn voormalige beroep veel vanaf.