Weet iemand de ingrediënten om een pizza te maken. Een simpele pizza met tomatensaus, geraspte kaas en basilicum? En hoe bereid je het dan?

Maar dan ook echt het deeg en de tomatensaus zelf maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K

Het beste antwoord

Bodem: Koopmans broodmix (wit), ik doe een blikje tomatenblokjes in de blender met een paar olijven, kappertjes en evt basilicumblaadjes en laat dat in een koffiefilterhouder met filter ruim van tevoren uitlekken. Vijzel wat knoflook met specerijen naar keuze en mix dat met olijfolie. Doorgeroerd samen met de uitgelekte puree is het smeersel op de uitgerolde deegplak, kaas erover, ham, salami, half blik artisjok, ui, paprika, verse tomaat, kappertjes, olijven, en afgemaakt met (evt diverse) kaas bovenop, 23min midden vd oven op 210graden. Ansjovis of tonijn naar believen, het kan allemaal, ook natuurlijk best wat minder qua vulling, leef je uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de bron staat een heel recept inclusief ingrediënten, 10 seconden googelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ze in een pakje in de supermarkt. Alle ingrediënten zitten er bij. Je moet zelf het deeg maken bestrooien. Op de verpakking staat hoe het allemaal werkt.

Toegevoegd na 12 uur:
Oké, ben er een beetje laat mee, maar hier dan toch nog de bron.

http://www.koopmans.com/producten/koopmans-producten/pizza-maken/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zelf maken is het lekkerst :-p
jc54
12 jaar geleden
Dit is ook zelf maken. Je moet zelf nog alles mengen en kneden.