Waarom ruik je knoflook niet bij een ander als je hetzelf gegeten hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.9K

Het beste antwoord

Als je iets eet, worden de voedingsstoffen via je spijsverteringskanaal meegenomen door je bloed, en komen dus door je hele lichaam. Zo ook de knoflook - als je er genoeg van eet, wasemt zelfs je huid knoflook uit. Omdat het dus 'overal' in je lichaam zit, ruik je het niet bij jezelf, en ook niet bij iemand anders die het gegeten heeft.
Knoflook reinigt trouwens je bloed, en is daardoor héél gezond, dus lekker koken mét....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je eigen geur overheerst. Je ruikt het waarschijnlijk wel (ligt ook aan je reukvermogen) maar je kan het niet plaatsen