Harde fondant voor op een cake/ taart, waar kan je dit kopen of hoe maak je dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk goed uit of de fondant hard word! Bij pieceofcake.nl kun je het online kopen! Ik kom regelmatig in de winkel!

Het beste antwoord

bij Jamin kun je voor 2,30 fondant kopen, in veel verschillende kleuren. Je hebt keus uit een groot of een klein blok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de Emté kun je het kopen voor €1,50. Er zijn verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij de Xenos kan je fondant kopen.
Fondant is net als marsepein, je snijd een stuk van het blok af en rolt het plat met een roller, het is natuurlijk het fijnste als je vormpjes erbij hebt, met de hand kan het ook maar dat is wel wat lastiger/lelijker op cakejes.