Weet iemand of Fluff (marshmallow-crème) nog ergens te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Het beste antwoord

http://www.twenga.nl/dir-Eten-en-Drinken,Zoetigheid,Marshmallow-15214
Via deze link kom je op een webwinkel die het verkoopt. Succes er mee. Het is inderdaad heel lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Toevallig zag ik het laatst nog staan bij de Super Coop in Baarn! Naast de kassa stond het daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de C1000, bij de buitenlandse producten, en bij de XXL AH, kun je het ook kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Jumbo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Nettorama en bij Super de Boer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Vomar kom ik het ook tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons is het sinds een week bij de Albert Heijn te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verkopen Fluff bij de Plus. Hier hebben ze een schap vol buitenlandse producten, daar staat hij tussen. De witte en de roze :-)