Als je origineel niet bedoelt als "authentiek'', dan kan je terecht in een feestwinkel. Zie de link voor allerlei feestwinkels die boerenkielen verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt, Heel goed advies,maar jammer genoeg op dit moment uitverkocht! Vriendelijke groet, Sanglier169

Andere antwoorden (1)

Wellicht is in de souvenir winkels rond het Waagplein in Alkmaar wel zo'n kaasdragers kostuum te koop, compleet met strohoed met gekleurd lint eromheen.
De kaasmarkt is elke vrijdag van 10 uur tot 12:30 gedurende het toeristenseizoen (1 april - 2 september)

Toegevoegd na 7 minuten:
Op de site staan veel foto's en ook het verhaal over Frau Antje, de Duitse benaming voor de kaasmeisjes