Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een apparaat waarmee je groentesap kan maken?

Een apparaat waar je aan de bovenzijde groente in doet en die er de sap uit haalt. De restanten komen dan in een bakje terecht en de sap in een andere apparte kan.

Ik heb geen idee hoe zo'n apparaat heet dus krijg het op internet niet gevonden.
Ik wil het in de winkel kopen dus waar vind ik deze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een juicer!

Ik heb er zelf eentje van Magimix bij de Bijencorf gekocht. Maar Magimix is wel prijzig.
De meeste electronica zaken waar ze keukenapparatuur verkopen die hebben juicers. Mediamarkt heeft ze ook, Philips schijnt een niet zo een dure te hebben die het uitstekend schijnt te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de Magimix duo plus. Als je googled op juicer Magimix dan zie je hem. Je kunt er sapjes meemaken van groente en fruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heet een sapcentrifuge.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je waar voor je geld wil, moet je sapcentrifuge kopen van coway, de juicepresso. Kost meer als een philips en andere merken, maar je houdt enorm veel sap over en amper pulp. Terwijl je bij sommige andere apparaten fruitpap ipv pulp hebt.

Toegevoegd na 2 uur:
Nog een groot voordeel van dit apparaat. Je kan er gewoon water laten doorlopen om het schoon te maken. Als je het zo elke dag doet, hoef je het maar 1 keer per week grondig te poetsen. En zelfs dit neemt niet meer dan 5 minuten in beslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak op marktplaats 2ehands te koop als sapcentrifuge. Heb er 1 gehad maar verkocht via marktplaats. Je moet vaak namelijk, net als met veel van die speciale apparaten, veel schoonmaakwerk verrichten. Vaak is het een sta in de weg en gebruik je hem al snel niet meer. Vandaar dat 2e hands een goed optie is. Nieuw kan je hem overal verkrijgen, Wehkamp en vrijwel elke Witgoedzaak (huishoudelijke apparatuur) misschien Blokker en Marskramer ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfde ervaring. hoop gedoe met schoonmaken en sta in de weg. ik heb hem snel weer verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier net zo, heb hem ook niet meer :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding