Verschrikkelijk lang, volgens mij kan dat spul niet bederven. Het enige wat gebeurt is dat de smaak achteruit gaat, vergelijk maar eens een vers flesje met een oud flesje. Overigens bewaar ik het gewoon onderin m'n keukenkastje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heeeeeel lang. Bij mij staan ze minstens een jaar en ik heb er nog nooit één weg gegooid. Wel in de koelkast!
Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel lang. Ketjap gaat er zelfs in smaak op vooruit bij het ouder worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat de smaak nou vóór- of achteruit ? SUSIE2004 zegt achteruit. Nou heeft SUSIE een bronzen medaille dus ik denk dat ik haar maar ga geloven ...haha ;-)