weet iemand hoe duur de pastamachine bij de dille en kamille is en heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Dille en Kamille belt dan kunnen ze je daar de prijs toch vertellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik blijf het een rare manier van prijs vragen vinden: 'hoe duur' iets is.. je vraagt toch ook niet 'hoe goedkoop..'

Antwoorden (1)

Misschien kun je hier kijken, want ik weet niet wat voor'n pastamachine je wilt? Maar op deze site staan alle producten die ze hebben met prijs. http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/1102/pizza-pasta
Helaas heb ik er geen ervaring mee, die van Zus&Zo (Nijmegen) zijn wel heel goed... Zij hebben ook een webshop, moet je maar even via google kijken.

Succes en smakelijk alvast! (: