Wat is een lekker lasagne recept zonder kaas en champignons? En met lekker veel vlees / gehakt etc?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan misschien eens moussaka proberen, veel vlees en veel groentjes(aubergine,courgette,tomaten). Toegevoegd na 3 minuten: kijk eens op smulweb.nl,daar staat recept zonder kaas, de champignons kan je gewoon weglaten.

Ik heb zelf al eens Mexicaanse lasagne gemaakt. De lasagnevellen vervang je door wraps / taco's en in plaats van bolognese- neem je salsasaus. Zelf gebruikte ik als groente kant en klare spaghetti en macaroni groente, maar nu weet ik even niet zeker of daar al dan niet champignons inzitten. Beter alternatief in jouw geval is dus losse groente naar smaak kopen. Het gehakt rul bakken, groente erbij en deze even meegaren. De bodem van een ingevette ovenschaal bedekken met 2 wraps (ik heb zelf de kleinste maat gebruikt, dat past precies) en hier wat van het gehaktmengsel en salsasaus over verdelen. Zo verder opbouwen tot de wraps op zijn. Op de bovenste wraps smeer je alleen wat saus, die je afdekt met een laag nachochips. Zelf strooi ik er ook nog geraspte kaas over, maar dat is in jouw geval dus niet van toepassing. Het geheel op 180 graden in ongeveer 20 minuten afbakken. Wil je graag nog wat meer groente, dan kun je nog een pakje tomatenblokjes door het gehaktmengsel roeren. Toegevoegd na 3 uur: Oh ja, vergeet niet om tijdens het bakken flink wat cajunkruiden toe te voegen voor de extra Mexicaanse smaak....

laagje saus met gehakt laagje ham wat ananas stukjes en weer het zelfde tot je klaar bent lasagne hawaii

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100