Ik geef een feestje en vraag me af wat smaakt lekker bij koude macaronisalade en kan ik goed van tevoren klaarmaken. Het gaat om ongeveer 20 personen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Kippenvleugeltjes of -boutjes. Dan koop je ze al gaar en gekruid (vaak goed op de markt te krijgen, maar ook in de supermarkt).

Dan hoef je ze alleen even in de oven te zetten, ik vind dat erg lekker bij een koude macaronisalade, want dan heb je toch ook iets warms erbij.

Verder doet stokbrood het goed, met kruidenboter of tapenade, kan je zelf maken of gewoon kopen.
En cherrytomaatjes op een prikkertje met een bolletje mozzarella en een vers blaadje basilicum vindt ook altijd gretig aftrek :)

Bovenstaande voorbeelden zijn erg simpel en bekend, maar het kost weinig tijd en bijna iedereen lust het wel. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bier!! smaakt lekker bij alles!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stokbrood met kruidenboter doet het altijd goed. Of een fruitsalade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote pan verse warme tomatensoep

Warm stokbrood, bijvoorbeeld ui-tomaat smaak

Bakjes met diverse tapas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een soep vooraf doen. Stokbrood en kruidenboter. Broodjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bowlschaal vullen met blikken gemengde vruchtstukjes eventueel met alcohol erin. je kan er ook nog plakjes banaan bij doen.

Toegevoegd na 10 minuten:
je kunt ook fruitspies maken. een satestokje met bv druif, aardbei enz. eraan. Of hartige spies met stukjes kaas, olijf, kleine cherrytomaatjes blokje worst enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cherrytomaatjes, kaasblokjes en rauwe paprikastukjes smaken prima bij macaroni. Dat kun je dus makkelijk ernaast eten. Ook prikkertjes met augurkjes en zilveruitjes zijn wel lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rauwe ham-meloenspiesjes
kip-cherrytomaat en mangospiesjes,
mini gehaktballetjes
een beenhammetje uit de oven
voor de zoetekauwen aardbeientiramisu,een grote schaal of in kleine glaasjes.